keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Tässä tulee Miina!

Seuraavana kiperiä kysymyksiä joutui pohtimaan Miina Muna Veijanen.



1. OLET OLLUT TÖISSÄ LASTEN PARISSA. TUNTUUKO ETTÄ VÄLILLÄ TYÖT JATKUVAT TREENEISSÄ? KERRO ÄITI-ROOLISTASI.
- Noo, mä oon sellanen et kannan kaikesta ja kaikista huolta. Oon myös aina suunnittelemassa ja järjestämässä jengin kemuja! :D mut mä tykkään siitä!!! Kuuntelen ja neuvon myös parhaani mukaan :D Oon siis muumimamma!! :)

2. MIINA KERRO MEILLE KUKA NE MAALIT OIKEESTI TEKEE?
- No puolustajat :) niin mulle aikoinaan uskoteltiin, kun mut haluttiin saada siirrettyä hyökkäyksestä puolustukseen! Mun kohdalla tää vaan ei oo vielä toteutunut!

3. MIKÄ SAA SINUT RAIVOSTUMAAN?
- Saamattomuus!!!

4. JOS SAISIT OLLA PÄIVÄN JOKU MUU, KUKA OLISIT JA MIKSI?
- Seppo Taalasmaa, koska Seppo on niin Suppo! :)

5. PARAS SALIBANDYMUISTOSI?
- Junnujen Suomenmestaruudet ja Storvretan voitot!

6. PÄÄSIT CUPIN PELISSÄ HYÖKKÄÄJÄKSI JA HETI HATTUTEMPPU, KUINKAS SIINÄ NIIN KÄVI?
- jaa-a! Kiitin ”KUNNIASTA” :)

7. OLET TUNNETTU ROOLISTA "TIMI: TYÖ JATKUU". OLETKO KOSKAAN HARKINNUT NÄYTTELIJÄN URAA?
- joo-o, oon myös näytellyt joskus näytelmäkerhossa ja ehkä sieltä oppinut mahtavat näyttelijän lahjani! Tällä hetkellä harjoittelen uutta roolia ”Timi: Nyt se pallo liikkeelle” :)


VAUHTIHIRMU VAI LÄSKIRYHMÄ?
- Läskiryhmä TIETENKIN (olenhan läskiryhmän perustajajäseniä ja siksi toimin ryhmän kapteenina)

BB VAI SALKKARIT?
- Tää on paha….Hmmm… mä sanon salkkarit!

MUNA VAI MIINA?
- Miina

NAKUPÄIVÄ VAI PELIPÄIVÄ?
- Mikä tää on? :D No pelipäivä!

HARRY POTTER VAI HERMIONE?
- Harry Potter


KENET HAASTAT SEURAAVAKSI?
- Annamari ANSKU ANNELI Lehto

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti